mgr Anna Derlatka
właścicielka Centrum Terapii Mowy i Ruchu LOGOSPEC, neurologopeda, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, pedagog specjalny, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta logopedycznego K- Taping’u, provider metody Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansena JIAS
Ukończyła dzienne, 5- letnie studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz 2- letnie studia podyplomowe z neurologopedii klinicznej z wczesną interwencją logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Jest także absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (studia I-go stopnia na kierunku zdrowie publiczne).
Od wielu lat pracuje jako neurologopeda. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc diagnostykę i terapię zaburzeń mowy u dzieci w wielu warszawskich poradniach, szkołach masowych, specjalnych i integracyjnych, przedszkolach, żłobkach i centrach terapeutycznych. Przez ponad trzy lata pracowała w Klinice Neurologii (Oddział Neurologii, Oddział Udarowy, Oddział Rehabilitacji Neurologicznej) Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego, gdzie zajmowała się diagnostyką i terapią zaburzeń mowy u osób z uszkodzeniami ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego. Pracowała z pacjentami po udarach, urazach czaszkowo – mózgowych oraz z pacjentami z chorobami neurodegeneracyjnymi (tj choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, Stwardnienie Rozsiane, Stwardnienie Zanikowe Boczne, Miastenia i wiele innych).
Z pasji do wykonywanego zawodu oraz potrzeby kompleksowej opieki nad pacjentem stworzyła Centrum Terapii Mowy LOGOSPEC – miejsce w którym specjalistyczna kadra świadczy usługi z zakresu szeroko pojętych: logopedii, pedagogiki, integracji sensorycznej, psychologii i wielu innych zakresów uwzględniając potrzeby zarówno małych pacjentów, jak i osób dorosłych.
„W swojej pracy wykorzystuję interdyscyplinarną wiedzę oraz holistyczne i indywidualne podejście do Pacjenta. Specjalizuję się w diagnostyce i terapii zaburzeń mowy tj. afazja, dyzartria, dyslalia, opóźniony rozwój mowy. W procesie diagnostyczno – terapeutycznym najważniejszy jest dla mnie człowiek i do Jego indywidualnych potrzeb dostosowuję wszelkie oddziaływania usprawniające funkcjonowanie.”
Kursy i szkolenia
Prowadzone wykłady i zajęcia dla studentów