Logopedka ogólna i kliniczna. Ukończyła studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie poszerza swoją wiedzę kontynuując naukę na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku Audiofonologia z protetyką słuchu.
Swój warsztat logopedyczny zaczęła budować jeszcze na studiach licencjackich. Przeprowadziła wiele kompleksowych diagnoz oraz z sukcesem prowadziła liczne terapie. Podczas studiów odbywała zajęcia kliniczne oraz praktyki m.in. w Centrum Zdrowia Dziecka, Centralnym Szpitalu Klinicznym, w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz terapeutycznych placówkach dydaktycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także prowadząc kompleksowe diagnozy i terapie miofunkcjonalne w jednym z podwarszawskich gabinetów logopedycznych.
Jej szczególnym zainteresowaniem jest terapia miofunkcjonalna i kliniczna strona logopedii – między innymi praca z pacjentami przygotowującymi się do leczenia ortodontycznego, pacjentami z afazją, dyzartrią. Uwielbia zdobywać nową wiedzę i wdrażać ją w praktyce. Cechuje ją kreatywność, otwartość, profesjonalizm i empatia. Z łatwością zdobywa zaufanie pacjentów i ceni sobie dobre relacje z nimi.
„Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii”, 2023;
„Anatomia i funkcje mięśni żucia w obrębie stawu skroniowo-żuchwowego w praktyce logopedycznej”, 2024;
“Anatomia i fizjologia niezbędna do diagnozy i terapii stawu skroniowo-żuchwowego”, 2024;
“Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu”, 2024;
„Diagnoza i terapia dysfagii neurogennej”, 2024;
„Afazja, dyzartria, anartria – diagnoza i terapia”, 2024;
„Terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu”, 2024;
„Dziecko z zespołem Downa – metody pracy oparte na najnowszych badaniach”, 2024;
„Miogopedia – praktyczna terapia miofunkcjonalna” , Aleksandra Rosińska, 2024.