Logopedka ogólna i kliniczna. Specjalizuje się w pracy z dziećmi. Ukończyła studia I-go stopnia na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kontynuuje naukę na studiach II-go stopnia. Odbywała praktyki zarówno w placówkach publicznych i niepublicznych (m.in. Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 24 w Warszawie, Przedszkolu Integracyjnym „Zielony Latawiec”, Przedszkolu Europejskim nr 4 i innych). W trakcie trwania praktyk miała okazję pracować z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, ASD, zespołem Downa, niedosłuchem, a także w ramach zajęć z foniatrii z dorosłymi pacjentami laryngologicznymi (m.in. po laryngektomii) w UCK WUM.
Odbyła również praktyki psychologiczno-pedagogiczne w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 341 w Warszawie. Głównym zainteresowaniem logopedycznym Emilii jest dwujęzyczność wczesnodziecięca, której poświęciła swoją pracę licencjacką poddając autorskiemu badaniu dziecko wychowywane w dwujęzyczności nienatywnej. Ponadto interesuje się rozwojem słownictwa dziecięcego i opóźnionym rozwojem mowy.
Kursy i szkolenia