Studentka V roku pedagogiki specjalnej ze specjalnością logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Na co dzień wspiera rozwój dzieci ze spektrum autyzmu w jednym z warszawskich przedszkoli terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała prowadząc zajęcia indywidualne w różnych placówkach, m.in. przedszkolach integracyjnych, szkołach specjalnych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, a także placówkach medycznych. Odbywała również staż logopedyczny w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii. W trakcie trwania praktyk miała okazję pracować z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, w spektrum autyzmu, dyslalią, niedosłuchem, a także dyzartrią.
Ukończyła kursy i szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności, oraz uczestniczyła w webinarach z zakresu logopedii. Specjalizuje się w terapii wad wymowy, opóźnionym rozwoju mowy oraz usprawnianiu aparatu artykulacyjnego. Jej szczególnym obszarem zainteresowań jest terapia miofunkcjonalna, koncentrująca się na korygowaniu dysfunkcji mięśniowych w obrębie jamy ustnej i twarzy, czemu poświęca swoją pracę dyplomową.
Kursy i szkolenia