Logopedka, pedagożka specjalna. Ukończyła studia I oraz II stopnia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja: logopedia.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Zawodowo związana z jednym z warszawskich przedszkoli. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w przedszkolach, szkołach podstawowych, a także poradniach obserwując i prowadząc zajęcia. Ukończyła liczne kursy poszerzające wiedzę i umiejętności, szkolenia specjalistyczne, a także brała udział w webinarach dotyczących szeroko rozumianej logopedii. W kręgu jej zainteresowań jest praca z małym dzieckiem. W przyszłości planuje rozpocząć studia podyplomowe na kierunku neurologopedia lub z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju. Prywatnie lubi dobrą książkę kryminalną i wycieczki za miasto.
Szkolenie: Szereg szumiący- Diagnoza i terapia logopedyczna;
Szkolenie: Szereg syczący – Diagnoza i terapia logopedyczna;
Szkolenie: Szereg ciszący – Diagnoza i terapia logopedyczna;
Szkolenie: Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu;
Szkolenie: „Seplenienie międzyzębowe. Diagnoza, metody korekcji na przykładzie głosek szeregu syczącego”;
Szkolenie: „Migdałki w praktyce logopedycznej”;
Szkolenie „Praksja i kinestezja artykulacyjna”;
Szkolenie „Terapia logopedyczna pacjenta z wadą zgryzu”;
Szkolenie „Lambdacyzm [l], [l’] i głoski wargowo zębowe [v], [v’]”;
Szkolenie „Mowa bezdźwięczna. Diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna”;
Szkolenie „ABC początkującego logopedy”;
Szkolenie „Połykanie w dyslalii”;
Szkolenie: „Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne”;
Szkolenie: „Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnionym rozwojem mowy”;
Szkolenie: „Diagnoza miofunkcjonalna”;
Kurs: „Ruch rozwijający Weroniki Sherborne”, stopień I;
Konferencja „Europejski Dzień Logopedy. W świat autyzmu”’;
Wykład otwarty: „Model wczesnej interwencji dla dzieci z ASD: wczesne rozpoznanie (SACS-R), wczesna diagnoza (ADOS-2, ADI-R), wczesna interwencja terapeutyczna (ESDM)”;
Warsztat: „Diagnoza funkcjonalna jako podstawa indywidualizacji w pracy z dzieckiem z ASD;
Zastosowanie „PEP-3-PL”;
Warsztat: „Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem z autyzmem”;
Warsztaty: „GESTY Gora”
Szkolenie: „Przegląd ćwiczeń artykulatorów”, A. Rosińska, 2022;
Szkolenie: Terapia manualna i terapia ustno-twarzowa wspomagająca gryzienie, żucie i połykanie, K. Francuz-Matwiejczyk, 2022;
KURS: TERAPIA MIOFUNKCJONALNA, A. Rosińska, 2022.
NAJBLIŻSZE ZAPLANOWANE KURSY I SZKOLENIA
Szkolenie MFT 9-99 sTArs – terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel;
Trening Umiejętności Społecznych.